Wywiad IDI (z angielskiego Individual in Depth Interview), czyli Indywidualny Wywiad Pogłębiony to jedna z coraz powszechniej stosowanych metod badań. W dużym skrócie, polega ona na zadawaniu respondentowi, czyli osobie pytanej, wnikliwych pytań na określony temat. Wywiad tego typu jest często stosowany przez firmy i koncerny do badań opinii klientów.
Złożoność takiego wywiadu (jeden może trwać nawet półtorej godziny) sprawia, że najczęściej jest on nagrywany w formie audio. W rezultacie, wymaga on późniejszej transkrypcji, czyli zapisania w formie tekstu lub zbioru danych.
Do wykonania takiego zadania warto wybrać profesjonalną firmę, która ma w swojej ofercie transkrypcje wywiadów IDI. Jest to optymalne rozwiązanie, dzięki któremu dostajemy usługę na wysokim poziomie. Przy wyborze firmy warto wziąć pod uwagę jej doświadczenie (wskazane jest sprawdzić portfolio) oraz kwalifikacje kadry. Profesjonalna firma dostarczy nam gotowy produkt w krótkim terminie. Zleceniodawcy pozostanie jedynie opracowanie wyników wywiadu.